Translate

Končím s blogem !!!

Ahoj všichni moji milí.
Přicházím z jednou takovou informací. Nebudu chodit kolem horké kaše. Prostě a jednoduše končím s BLOGEM! :D :D :D



Končím s ním ale jen tady na blogspotu. Zaregistrovala jsem se zde.






A tady také je můj nový osobní blog. Rok a půl jsem si vyzkoušela verzi zdarma. Ale jsem toho názoru, že pokud chci blog vést dlouhodobě, kvalitně a rozvíjet ho tak musím investovat do stálé a mojí vlastní domény. Jednak v uvozovkách jsem pánem svého blogu a není pod dohledem statistik googlu. Je zde více funkcí a aplikací které můžou obohatit můj blog. Proto ta změna.



Ale nebojte o nic nepřijdete. Moji pravidelní čtenáři, na mém novém blogu můžete registrovat svůj mail a na ten vám bude vždy chodit oznámení o novém příspěvku, nadále můžete komentovat a společně tvořit komunitu. Všechny předchozí články jsou už přestěhovány v novém a každý ve správném pokojíčku.Dále se můj blog rozšíří o více rubrik. 





Chci tvořit lifestylový blog o všem možném.Doplněn bude samozřejmě mými videi na youtube a nově mě najdete i na instagramu.Děkuji Vám že jste mě sledovali zde a děkuji vám, že mě budete nadále sledovat i na mém novém blogu. Vaše Lucie


Můj nový blog naleznete zde:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)